Doe Mee Dag

Beste ouders, leden en sympathisanten,

Hebben jullie zin om eens echt mee te beleven wat jullie rakkers allemaal uitspoken en/of houden jullie van een plezante brunch? Dan hebben we voor jullie de ideale gelegenheid.

Na een pauze door corona vorig jaar, maar door het succes van de jaren daarvoor, organiseren we opnieuw een spetterende DOE MEE DAG!!

Zondag 22 oktober om 10u45 zijn jullie samen met jullie kids welkom aan de scoutslokalen.

Na een supermegacoole activiteit, kunnen jullie om 12u30 van een overheerlijke brunch genieten. Zo beleven jullie samen met jullie kids een gezellige voormiddag.

De ouders die niet mee kunnen spelen zijn uiteraard ook welkom enkel voor de brunch.

Inschrijven voor de brunch kan via de webinschrijving tot en met woensdag 18 oktober.

De prijs voor de brunch bedraagt 10 euro, kinderen onder de 6 jaar eten gratis 🙂

Kleed uzelf sportief en  trek stevige stapschoenen aan (geen hakken dames!).

Hopelijk tot dan,

De scoutsleiding en de ouderwerkgroep