Fotozoektocht

Beste ouders en leden,

Door Corona is het jammer genoeg geen scouts deze lange herfstvakantie, maar al een geluk mogen we wel nog een frisse neus gaan halen… Om jullie activiteiten buiten wat leuker te maken hebben we met onze leidingsploeg een fotozoektocht in elkaar gestoken!

De bedoeling is om op elk van onderstaande locaties een leuke foto te trekken (25 locaties in totaal), eentje geven we al cadeau. Deze locaties bevinden zich allemaal in ons pittoreske dorpje ‘s-Gravenwezel, de ene plaats al wat bekender dan de andere.

Als jullie al jullie fotootjes gemaakt hebben, mogen jullie dit doorsturen naar groepsleiding@scoutswezel.be of in de brievenbus van onze scouts komen deponeren (Gillès de Pélichylei 30A, 2970 ‘s-Gravenwezel).

DEADLINE: zondag 15 november (de laatste dag van de verlengde herfstvakantie).

Om het allemaal nog wat leuker te maken, kan er een prijs gewonnen worden… namelijk de enige echte hoed van onze scouts! Deze past perfect samen met je scoutshemd. We zullen uit al de inzendingen die we tot 15 november hebben gekregen een loting houden.

In bijlage vinden jullie de foto’s in willekeurige volgorde, je kan op dan op voorhand een route proberen uit te stippelen die je wilt afleggen. Je hoeft deze fotozoektocht uiteraard niet in één keer volledig uit te voeren en kan er gerust verschillende wandelingen of fietstochtjes mee zoet zijn, dit kan je helemaal zelf bepalen.

Heb je tegen 15 november nog niet al de locaties gevonden? Niet getreurd, je mag nog steeds de foto’s die je al wél hebt indienen.

Stevige linker(ellenboog),

De Groepsleiding en leiding van Scouts Wezel