T-shirts & Truien

Beste Ouders en Leden,

Voor het 35 jarige bestaan van onze scouts  hebben we onze T-shirts in een nieuw jasje gestoken. Aangezien er ook veel vraag was naar truien zullen we deze vanaf dit jaar ook aanbieden voor onze leden.

Om zeker voldoende aantallen van de verschillende maten te kunnen bestellen, horen we graag bij jullie of jullie graag een T-shirt en/of trui zouden aankopen en welke maat dit dan zou zijn. Dit kunnen jullie in het formulier aangeven.

Dit formulier is slechts een richtlijn en is dus niet bindend. Er zullen ook extra T-shirts en truien besteld worden, zodat we een voorraad kunnen aanleggen en er later zeker nog T-shirts en truien aangekocht kunnen worden op onze scouts.

De prijzen zullen de volgende zijn:
T-shirt: 15 euro
Trui: 30 euro

Vul dit formulier in voor 21 april. Zo kunnen wij de juiste maten bestellen. Normalieter zouden de truien er dan zijn tegen 5 mei, tijdens de viering van ons 35 jarige bestaan.

Klik hier om te bestellen