Ouderwerkgroep

De OuderWerkGroep van Scouts Wezel! Wie zijn ze? Wat drijft hen? Wat doen ze? Lees hieronder alles over hen.

De OWG van Scouts Wezel is een enthousiaste groep mama’s en papa’s die het beste voor hebben met de scouts. Allen nog jong van hart, zijn ze bereid om zich in te zetten in het belang van de leden en hun leiding. Wat houdt dit concreet in?

O.a. het organiseren van extra activiteiten om geld in het bakje te krijgen zoals vb. een brunch, winteraperitiefje, … enz. (Onze hoofden zitten nog vol nieuwe ideeën!) Ook helpen wij de leiding bij het organiseren van een bbq tijdens de overgang, een lekkere brunch tijdens de doe-mee-dag, een extra verrassing tijdens de laatste scoutsvergadering in juni en noem maar op. De leiding kan ook altijd op ons rekenen om te helpen tijdens één van hun activiteiten.

We hopen natuurlijk dat jullie je met z’n allen inschrijven op één van onze evenementen. Zo leren we elkaar kennen en kunnen we de scouts van Wezel een steuntje in de rug geven.

Heb je nog vragen, ideeën, opmerkingen,… laat gerust van je horen!
Allen voor de scouts … en de scouts voor allen!